19. syyskuuta 2016

MATILDA "Maddu" - LEIKKIEN LIIKKUMAAN PROJEKTITYÖNTEKIJÄ

Leikkien liikkumaan on varmasti jo tuttu kaikille teille lukijoille. Itse olen tätä 'porejktia' seurannut hieman etäämmältä, tuolta kotisohvalta, mutta nyt saan ilokseni tulla mukaan tositoimiin.
Minä olen teidän yhteyshenkilö ja naama tulee varmaan hyvin tutuksi kun käyn päiväkodeissa pyörimässä, ohjailen työpajoja, järjestelen tapahtumia jne.




Ajattelin hieman kertoa itsestäni. Joten kun näette minut minä en ole "se tyyppi" tai "projektityöntekijä" tai mikään muu outous joka kävelee teidän käytävillä. Vaan olen ihan ihminen, henkilö - no se Maddu.

Ennen kuin hyppäsin mukaan Leikkien liikkumaan remmiin tein töitä Liikkuvan koulun parissa. Molempien tavoite on sama - lisätä lasten ja nuorten arkiaktiivisuutta. Äitiyslomalta palattuani teen vieläkin siis töitä saman päämäärän eteen, kohderyhmä tosin hieman lyhyempi ;)

Olen myös työskennellyt päiväkodissa, joten osaan nähdä tämän kyseisen kokonaisuuden eri näkökulmista. Koettuani kasvattajan työn arkea ja osittain myös niitä arjen haasteita, pystyn ottamaan näitä asioita huomioon nykyisessä pestissä.


No kuka sitten täällä ruudun toisella puolella istuu?

Nuori pirtsakka nainen jolla välillä tuntuu olevan tuplamäärä energiaa tähän 160 senttiseen kehoon. Vähemmän energisiä päiviäkin tietenkin on, olenhan loppujen lopuksi vaan ihminen. Mutta niitä päiviä on huomattavasti vähemmän, ja niinäkin päivinä mielentila on yleensä positiivinen.

Kyllähän te tiedätte että iloisena saa paljon enemmän aikaan! Ja jos kysytte mieheltäni millä sanalla hän minua kuvailisi, niin jos nyt ei ihan ensimmäiseksi, mutta ensimmäisten sanojen joukussa hän varmaan sanoisi tehokkuus. Uskon että juurikin iloisuuteni saa minut tehokkaaksi, voin tietty olla väärässäkin, mutta siinä tapauksessa älkää kertoko sitä minulle, jooko :)

Työpäivän päätteeksi kotona odottaa miehen lisäksi pari isoa koiraa ja poikani. Tähän soppaan mahtuu vielä omakotitalon rakentaminen. Joten tekemistä riittää niin töissä kuin kotopuolellakin.

Pitänee myös mainita että olen suomenruotsalainen, joten kun minä täällä blogin puolella kirjoittelen tulee varmasti löytymään yhtä sun toista kielioppivirhettä. Jos niitä kieliopillisia virheitä rupeaisi laskemaan olisi varmasti  helpompaa laske kuinka monta lausetta on ilman virheitä kuin virheellisiä lauseita. Yritän kuitenkin parhaani ja uskon, että saan kuitenkin kaiken oleellisen esille vaikka suomenkieli ei ole aivan täydellistä.

Liikunta on lähellä sydäntäni, joten olen todella kiitollinen että pääsen kehittämään tällaista tärkeää asiaa teidän kanssanne. Toivottavasti siellä ruudun toisella puolella löytyy yhtä innokaita henkilöitä kun tällä puolella :)


Kirjoittanut Maddu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heräsikö ajatuksia tai ideoita? Jätä mielellään kommentti :)